Monday, August 2, 2010

REMAJA KL FUTSAL TOURNAMENT

assalamualaikum wrt...

alhamdulillah, pada 31 Julai 2010 yang lalu, IKRAM WP dengan kerjasama KRJ telah berjaya menganjurkan REMAJA KL FUTSAL TOURNAMENT  ( RKFT ) bertempat di Sport Seven wangsa maju.

 RKFT ini telah disertai oleh 8 Kumpulan bawah 17 tahun & 8 kumpulan bawah 15 tahun. Perasmian & sedikit Tazkirah telah dilaksanakan oleh TYDP JIM Kuala Lumpur akhi Mohamad Bin Abd Hamid,

 Kemudian disusuli dengan Taklimat serta peraturan RKFT oleh En Aidil Akhbar. Seterusnya peringatan dari abg bai " Syarat Wajib RKFT ialah menutup AURAT, mana2 kumpulan yang tidak mematuhi syarat ini, penyertaan mereka akan terbatal."

RKFT.jpg
banner RKFT yang sempat digantung, menyerlahkan lagi suasana Futsal pada hari tersebut.

aksi-aksi.jpg

aksi-aksi peserta RKFT...

final u15.jpg
lagi aksi peserta...ligat..ligat...

pengurus terbaik.jpg

Pengurus kumpulan terbaik setakat ini :-)

aidil.jpg

Orang kuat yang menguruskan perjalanan pertandingan...

senior.jpg

oleh kerana pakcik2 semua dah menggigil lutut nak sepak bola, ana bagi peluang depa main dengan peserta kejap....( kalau bahasa remajanya" sangap dah tu " )

solat.jpg

Solat Zohor Beramai-ramai di gelanggang Futsal, siap azan lagi dalam gelanggang..dan sempat kami beramai-ramai doakan agar sahabat2 di gelanggang lain turut serta berjemaah bersama kami...."futsal-futsal juga..solat jangan tinggal beb...)

Penutup .jpg

Penutup RKFT telah disempurnakan oleh akhi Raswan dari IKRAM WP, kesimpulan yang beliau buat cukup ringkas iaitu " menutup aurat tidak menghalang kita untuk cemerlang dalam bersukan ..." i like it "... 

program yang bermula pada jam 9am itu berakhir pada jam 4.15 petang.

alhamdulillah, ucapan jazakumullahu khairan kathira ana ucapkan kepada :

akhi aidil akhbar, akhi Mohamad web, akhi raswan, zairuol aduka, sulaim milhan, akhi nazeli ( 100plus water boy ) , akhi hafidz hasyim, pengadil-pengadil , akhi Ralim dari rawang, akhi aizat selamat,akhi ghazali parman dan ramai lagi yang telah menjayakan RKFT ini.

sesungguhnya, masih banyak kekurangan yang perlu kami perbaiki, i.Allah akan terus diperbaiki .

berjumpa lagi di RKFT selepas ini :-)

Jangan CLICK !!! -  http://www.facebook.com/jom3r
 
Hafiz Bai

No comments:

Post a Comment